Pengikut Saya

Friday, June 3, 2011

wan VS hospital :)


alhamdulillah .. wan dah boleh discharged . seminggu jugak la wan duk dalam Hospital Pakar Al-Islam ni . start masuk wad 29.5.2011 .. gara2 kena serang lemah jantung . lepas tu demam . darah tinggi pulak yang turun naik.. hari selasa pulak nurse check wan.. dapat kencing manis la pulak.. tapi mujur tak tinggi sangat .. thanks to mama sebab temankan wan hari2 .. mak and syada pulak temankan malam nak tidur . semalam aku dengan syada yang temankan wan untuk hari yang terakhir kat wad ni . Nurse yang jaga wan pon baik2 .. doktor pon sama.. Doktor yang check wan 2 orang . Nurse 5 orang .. bukan tu je tau . Makcik CLEANER pon jadi kawan wan .. mungkin sebab tu wan dah makin baik . makanan kat hospital ni pon sedap2 .. sampai ak dengan syada pon bedal . balik uma nanti KEBULUR laa . haha .. hope wan akan lebih sihat dan baik2 je lepas ni . :)

No comments:

Post a Comment