Posts

Showing posts from May, 2011

f.o.r.e.m.a.n. t.u..t.u.n.a.n.g.s.a.y.a :)

Image
ayoo .. dah lama tak update blog ni .. huhu .. after final exam abis je . cuti for two weeks .. tapi tak boleh nak jalan mane pon . dok terperap kat uma . HUHU .. actually kereta pon masuk bengkel . tok repair mane yang sakit je . tu pun dah berhabis 1600 lebih . huh .. sian kancil uw . walaupun dah 12 tahun . dah TUA pon . sepatutnya dah pencen pon . tapi tetap BERJASA .. kemana ak pegi mesti ak bawak die .. walaupun tu kete mak ak . HAHA . dah dia tak guna . ak guna laa . adei .. tengok la picture kat atas uw . dah "TOGEL" kot rupa die . huhu . thanks to my encik tunang Mohd Affendy .. sanggup tinggalkan kerja semata-mata nak repair uw . HAHA . die bukan foreman . tapi dah macam foreman . sebab bengkel yang repair kete uw bengkel kawan die . hihi . apa apa pon TERIMA KASIH sayang ... dulu sanggup pegi menjala nak cari udang galah tok ak .sekarang pulak sanggup nak jadi foreman untuk kereta saya pulak . Untung saya dapat awak !! HAHA . sayang awak lebih laa kalau cam ni .. …

impian jdi kenyataan ..

Image
akhirnya penantian menjadi suatu kenyataan .. haha .. tunang tersayang dah "tunaikan" hajat di tekak nak makan udang galah tuh .. huu .. ada gak la 31 ekor .. udang galah .. walaupun tak besar lagi dan tak cukup biru udang galah tu ..tapi tak kisah la .. asalkan boleh makan dan hilangkan kempunan ni .. walaupun tunang aku tu selalu "angin barat daya" tapi aku tahu dia sangat lah sayang kat aku. harap sayang dia tu sampai akhir hayat nanti... especially bila dah kahwin .. jangan berubah pulak ye sayang .. nanti i lari baru u tau .. haha .. takde maknenye nak lari .. gurau2 je .. apaapa pun balik pada udang galah tadi .. sabtu lepas kot (14th May 2011) ibu aku masak kari ikan tuna .. tak laku !! sume makan udang . aku ambik satu mangkuk udang .. licin sudah .. tapi ikan .. hahaha tak sentuh .. sampai malam boleh makan lagi. .. udang je tak dapat di selamatkan .. tak sampai petang berdesup macam Putra LRT tu abis .. haha .. nanti suh tunang aku pegi menjala lagi .. ha…

mencari dimana kamoo ..

Image
dah sebulan kott . ak cari ko tak jumpa . mana ye nak cari ko . hurm . tunang ak ckp skrg ni bukan musim ko lagi . tapi ak nak sangat makan ko . dah lama kot tak makan ko wahai Udang Galah . entah kenapa ak tetibe je nak makan ko . ak dah cari ko merata kott .. tak ada jugak . ak suruh tunang ak cari ko jugak sampai dapat . ak nak sangat2 ko .. pergh .. dapat makan ko . alangkah nikmatnya ... mana la ak nak cari ko erk . chow kit ? adoi .. tak ada masa la nak pegi sane .. wahai encik tunang ku sayang Mohd Affendy .. tolong la carikan saya udang galah ni ye . jangan la buat saya mengidam lama2 .. saya nak makan sangat udang galah ni .. please ye .. carikan . taknak udang kertas ke . udang buluh ke .. udang karang ke .. lobster ke .. tapi saya hanya nak UDANG GALAH je .. carikan ye sayang ... :(