impian jdi kenyataan ..


akhirnya penantian menjadi suatu kenyataan .. haha .. tunang tersayang dah "tunaikan" hajat di tekak nak makan udang galah tuh .. huu .. ada gak la 31 ekor .. udang galah .. walaupun tak besar lagi dan tak cukup biru udang galah tu ..tapi tak kisah la .. asalkan boleh makan dan hilangkan kempunan ni .. walaupun tunang aku tu selalu "angin barat daya" tapi aku tahu dia sangat lah sayang kat aku. harap sayang dia tu sampai akhir hayat nanti... especially bila dah kahwin .. jangan berubah pulak ye sayang .. nanti i lari baru u tau .. haha .. takde maknenye nak lari .. gurau2 je .. apaapa pun balik pada udang galah tadi .. sabtu lepas kot (14th May 2011) ibu aku masak kari ikan tuna .. tak laku !! sume makan udang . aku ambik satu mangkuk udang .. licin sudah .. tapi ikan .. hahaha tak sentuh .. sampai malam boleh makan lagi. .. udang je tak dapat di selamatkan .. tak sampai petang berdesup macam Putra LRT tu abis .. haha .. nanti suh tunang aku pegi menjala lagi .. haha.. confirm pas ni sepit udang galah uw dah besar ...tu la perangai tunang aku sebenarnye .. marah marah sayang .. haha .. nak seribu daya taknak seribu dalih .. demi aku yang tercinta ni .. sanggup pegi menjala .. apaapa pun TERIMA KASIH SAYANG .. :)

Comments

  1. huh ! nyampah lah aq .. balik2 cite udang ... aq dpt TENGOK GAMBAR JER !!!!! xdpt rase pn .. sgt lah tak adil !!! hahahahah ..... :/

    ReplyDelete
  2. hahahaha .... ekin JELES siot !!!!! pegi suh yan menjala ... ko lak kne la mengidam berbulan2 lu ... wekkk :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

A L I Y A M A I S A R A H

Aku sudah Kahwin !

;)