Posts

Showing posts from April, 2011

usaha tanda kejayaan ..

Image
haha ... akhirnye .. setelah satu jam kott aku mengodek2 bloggg nih .. akhirnya .. ak berjaya juga buat macam mane BFF (Dedi Citra) buat kat bloggg die .. haha .. kau ade ?? msti la ad kn ?? hahaha .. amacam .. okey tak blog ak ?? korang nak copy ?? ''alamak!! sorry la der... tak boleh copy !!" hahaha ... kalau korang nak jugak macam ak .. cari sendiri oke .. nanti ak update lagi .. ehh . Dedi Citra ..ak pon minah CODING gak laaa .. tapi buat mase sekarang je laa ..lepas ni ak mngagau cari... hahaha ... jeles?? takde dah kott .. sebab ap yang ko ade tuh .. ak dh buat kat blogggg aku .... hihi .. jangan marah ye ... PEACE NO WAR!! :)

the best!

Image
thank to Cik D for the birthday present .. ad gk yang berbulu!! hahahah

midterm mark

Image
buat mse ni ak baru tahu statistic mark je . 6.8% / 10% .. huhu .. okey la tu kan? drpada takde . huh . apaapa pun ak tetap lulus statistic ..xpenah2 lulus math ni .. sem 3 pon .. ak bisnes math ..dpt D je final . huhu .. insyaAllah .. final tok statistic ni leh dpt lbih dr tu .. huh .. yg pntg usaha ..byk nk kne bt latihan . klu tak nanti ad je yg tertinggal .. hari tu lecturer aku ckp .. chapter baru hri khmis nanti . banyak kira2 .. huh . mampos laa!!.. study hard einn .. chayok2 .. hoho .. doakan aku ye kawan2 ..