Pengikut Saya

Monday, June 13, 2011

have a great day ... ^_^



semalam hari yang paling best laa . sebab pertama adalah anniversarry one year engagement einnaffendy .. sebab kedua . perangai tunang aku tu tetibe jadi giler .. sejak tengok maharaja lawak jozan .duk terikut ikut .awan nanonanonanonano~~~ .. HAHA . tak giler tu namenya? sebab ketiga adalah buat pertama kali dia sanggup tinggalkan joran dia untuk pegi dating dengan aku .haha.. nak tahu kenapa aku cakap macam ni? sebabnya selama ni dia tak pernah tinggalkan joran dia tu.mana die pegi mesti dia bawak .. sentiasa je ada joran tu dalam kete KANCIL aku tu . hoho.. sebab keempat ni yang paling terkesimaa .haha tak boleh blaa..nak tahu sebab ap? sejak dia tinggalkan danau kota pasal kess orang yang tak ada hati perut tu. semalam aku ajak pegi sana . dia nak lak pegi. No OBJECTION!! huhu..setahun dah bertunang..baru semalam aku ajak dia nak pegi. sebab kelima adalah tengok movie!! KL GANGSTER .memang gempak laa filem tu ..walaupun first intro tu camera kabut sikit. tapi bila dah sampai part Aaron Aziz tu dah cun dah .. haha ..teringat kat Seth Tan.HAHA .apa apa pun filem tu memang gempak giler laa . ramai gile orang kat e@Curve Damansara semalam .. tiket pun beli pukul 6.10pm .haha.. sampai tak sedar masa berlalu. sedar sedar cter pon dah abis .. last sekali dah lepak danau kota sampai pukul 11 . pastu gerak hantar dd dan maisya kat subang.pastu teros gerak sepang hantar tunang balik..last2 aku tidur pukul 2 pagi.. giler punye jalan!!

p/s: THUMBS UP to Syamsul Yusof .pengarah muda yang berkaliber .. ^_^

No comments:

Post a Comment