M.E vs M.A.K.A.N ^_^


makin hari makin banyak lak makan .. makin naik lak badan .. tak pegi timbang lagi . bpe la agak2 nya berat badan sekarang erk .. hoho .semalam pegi jalan2 dengan adik2 sepupu .. teha and syada kat KLCC lepas wan discharged ... makan MCD,cheese tart .. woo .. harini .. MCD lagi .. blueberry cheese tart lagi .. haha .. nak buat camne . tekak nak makan . kang lapar susah lak an .. hoho .. sebelom tu . mesej dlu dengan encik tunang Mohd Affendy ..

I said : "sygg nak makan MCD lagi laa jap lagi nak beli ..."
en. tunang said : "syg gemokk b cari lain"
I said : "Takde maknanye b nak cari lain"

tu la kisahnye .. last2 aku pakai tudung .. siap2 . teros gerak pegi KLCC ..beli MCD .. bluberry chesse tart kat Roti Boy ... makan sampai lebam .. wahhh .. peduli apa aku orang nak cakap aku apa pon .. hoho .. asalkan perot aku kenyang .. hihi ..yang penting encik tunang sayang kat aku .. haha . tu yang penting . aku gemok ke apa ke .. haha . tetap gak !! tu yang penting .. sayang awak lebih laa encik tunang ^_^

Comments

Popular posts from this blog

;)

tembam pendek .. hihi ^_^

hari ini KELAHIRANNYA esok KEPERGIANNYA :)