am i fat ??


ehh .. pecah rekod laa .. 3 hari berturut-turut melantak MCD .. giler kentang laa .. tunang aku dah membebel .. asyik dok melantak MCD .. ni gara-gara lepas makan makanan hospital time wan masuk hospital hari tu .. last aku makan breakfast je laa . lepas tu makan tengah hari makan kat kedai . habis lak nasi aku makan .selalunye tak habis .. lepas tu petang pegi KLCC dengan syada and teha . melantak roti .. blueberry cheese tart . MCD lagi .. semuanya habis aku kerjakan .. tak penah penah aku makan banyak macam tuh .. yang pelik nya . syada pon makan jugak makanan hospital tapi takde laa nak melantak 24 jam .. hari sabtu lak . lepas je aku bangun tidur petang uw .. tetibe je ni .. terasa tekak nak makan MCD lagi .. dahsyat betol la perot ni . teros aku siap siap . dengan tak basuh muka baru bangun tidur . teros sarung je tudung mana yang ada .. berdesup aku pegi KLCC .. nasib baik laa rumah syada uw dekat dengan KLCC .. kalau tak jenuh aku nak drive jauh jauh .. HAHA .. harini pegi carrefour lagi . melantak lagi MCD ..mane laa tunang aku uw tak membebel .. benda takde nak fikir . problem alhamdulillah takde . class pon tak start lagi . minggu depan baru start class. apa boleh buat kat rumah selain makan tidur . HAHA . jangan marahh ye sayanggg kalau berat saya naik lagi .. ^_^

p/s: saya tahu awak tetap sayangkan saya walaupun saya gemokk sekalipun .. jangan marahkan saya . marahkan tekak dan perot saya yang asyik nak mintak benda yang bukan bukan .. >_<

Comments

  1. gemok pn sbb senang hati..xpe je.. :)

    ReplyDelete
  2. haha . yeah . sbb hti senang makan tak henti . dah debab ..huhu

    ReplyDelete
  3. NcongsuXcred-pe Mary Harris Here
    stutraffrili

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

;)

tembam pendek .. hihi ^_^

hari ini KELAHIRANNYA esok KEPERGIANNYA :)