loves EDITING ..


hah .ni ada update lagi dari aku . korang mesti dah jemu kan nak baca blogg aku ni . mesti korang duk bercakap cakap ..rajin aku dok update blog ni . huhu. update aku kali ni berkenaan dengan editing picture. walaupun aku tak ada camera DSLR. canon nikon and etc . but aku ada camera digital dan camera handphone Sony Ericsson Xperia X10 aku tuh . lagi senang nak bawak.. daripada DSLR tuh walaupun aku memang terSANGATT laa nak camera tuh..huhu. jom tengok picture picture yang aku sempat edit bile aku dah kebosanan .. kebanyakkannya picture aku laa .. kalau ada terUPLOAD picture tak bertudung tuh . tu picture lamaaa laa ..tapi aku dah perbaharui kan dengan EDIT ^_^


combine picture . cantik tak?? jadi satu kan ..



yang ni tunang aku yang amik . huhu .. ala ala model gitu walaupun aku katek!! haha


termenung jauh nampak .. ^_^


pic ni adik aku yang amik .. cantik ?

yg tengah tu adik aku.. apaa tu kt tgh seluar ? haha .. shhh..


yg ni special sikit .. ^_^

yang ni paling special . sebab OREN ! hihi

yang tembam ni . ADIK aku yg kedua .


yg ni BFF aku dgn pakwe die . ^_^

yang ni tunang aku ... ^_^

ni aku masa mula2 bertudung. with ekin my BFF ^_^

oke laa korang yang ni je mampu aku upload kan utk santapan korang sume .. sebenarnya ada banyak lagi . hihi ..terima kasih korang sebab sudi tengok blog aku ni ^_^

p/s: senang je nak edit ni . yang penting MINAT.. ^_^


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

;)

tembam pendek .. hihi ^_^

hari ini KELAHIRANNYA esok KEPERGIANNYA :)