tembam pendek .. hihi ^_^




sejak akhir akhir ni aku tersanggattt laa kuat makan sampai aku tak sedar badan aku dah semakin naik .. pipi dah semakin tembam .. sampai kan ibu dan makcik aku pon tegur .. betapa kuatnya aku makan . mana taknya . celik je mata perot lapar . lepas mandi je lapar . tengok tv je lapar . apa lagi . MAKAN laa . mana boleh tahan perot lama lama . sampai adik aku cakap macam ni "ehh .. ko ni makan tak henti henti . nak gemok macam aku erk?" HAHA .. giler ke tak sampai adik aku pon cakap macam tu .. biar laa .. aku memang nak badan aku berisi sikit daripada kurus macam tiang elektrik tu .. huhu . sejak dari tu . aku teros makan .. dan makan . sampai aku kenyang .. makan tidur makan tidur .. hihi .. gambar gambar kat atas tu korang boleh tengok betapa tembamnya aku sekarang berbanding dengan dulu . caye tak ?? orang kata .. hati senang .. hihi ^_^

p/s: jangan tanya kenapa aku suka sangatt dengan warna oren tuh!!

Comments

Popular posts from this blog

A L I Y A M A I S A R A H

Aku sudah Kahwin !

;)