one year einnaffendy engagement ^_^


Bismillahirahmanirahim ..

harini (12.06.2011) genap setahun pertunangan aku dengan Mohd Affendy .. Alhamdulillah .. kami masih utuh . dan masih lagi sayangg dan menyayangii .. orang kata tunang lama lama ni banyak dugaannya .. DUGAAN tu mana mana pun ada selagi kita hidup di muka bumi ini . sedangkan orang yang dah berkahwin pun ada dugaan jugak . bukannya tunang je . tak Kahwin pun ada dugaan jugak .. aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana panjangkan jodoh aku dengan dia hingga ke harini. aku harap ia akan kekal sampai akhir hayat aku nanti . InsyaAllah .. dengan izin dari-Nya . jauhi kami dari benda yang tak elok dan musibah yang tak mampu kami lalui dan hadapi . alhamdulillah aku di pertemukan dengan dia walaupun dia banyak kekurangan . tapi yang penting HATI dia baik . dan dapat jaga aku dengan baik .. walau apapun orang cakap pasal dia . aku tak kisah . sebab aku lebih kenal sape dia . 5 tahun berkasih sayangg. setahun bertunang . 5+1=6 . 6 tahun aku dengan dia .sedikit sebanyak aku dah tahu die macam mana . biar orang nak kata apa pun . mulut orang tak boleh nak tutup . tapi aku tetap sayangg kan dia .sikit pun tak berubah ! walaupun kadang kala dia tu ad angin barat daya . apa apa pun aku sayangg kan dia . hihi .. korang doakan kami ye ..Aminn ^_^

p/s : saya tak pernah menyesal kenal awak dan sayangkan awak . kerana awak lebih dari apa sekalipun .. saya lebih kenal awak daripada orang lain . pedulikan apa orang nak cakap tentang kita . asalkan kita berdua tahu mana yang lebih baik untuk diri kita pada masa akan datang . love youu ^_^

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

A L I Y A M A I S A R A H

Aku sudah Kahwin !

;)