Pengikut Saya

Tuesday, August 16, 2011

hari ini hari K.I.T.A~~ :)

Bismillahirahmanirrahim~~


Esok 17.08.2011. Alhamdulillah hubungan yang selama ini di pertahankan masih lagi kekal sehingga harini. 5 tahun sudah berlalu. bukan senang nak pertahankan hubungan ni sampai sekarang. daripada bercinta sehingga kami bertunang. Hanya Allah S.W.T je yang tahu apa yang kami lalui . kerana itu semua ujian datang Dari-Nya. Kami terima dengan redha dan pasrah . Sejak 2007 sehingga kami bertunang pada tahun 2010. masih lagi dugaan datang bertimpa-timpa. Alhamdulillah setelah bertunang, dugaan tu hanya datang sekadar untuk menguji kesabaran.Semasa bercinta semuanye indah . tapi dalam indah tu ada peritnya. tapi kami lalui dengan sabar dan tabah. Hari demi hari kami menyulam kasih dengan kesabaran dan ketabahan yang makin menebal. Tipu la kalau bercinta tak ada gaduh kan? boleh dikatakan setiap minggu gaduh. kalau baik pun sekejap je. harini baik,esok gaduh balik. tapi kalau ingat pasal dulu dulu . tersenyum sorang. hihi.. lepas je bertunang alhamdulillah . tak ada laa gaduh sangat. kalau harini gaduh, esok mesti kena jumpa. hihihi. taknak gaduh tuh berlarutan. kalau tidak sampai hujung bulan la tak baik baik. kalau tak gaduh tak best pulak kan? hihi.. apa apa pun bersyukur sangat hubungan ni sampai sekarang. daripada bercinta jarak jauh sehingga sekarang. makin hari makin dekat di hati walaupun encik tunang tu jauh di Sepang. hihi..

p/s: Hai Sayang, encik tunang..
Esok 17.8.2011 genap kita 5 tahun bersama. dah banyak benda yangg kita lalui bersama tak kira la yang susah mahupun senang.. selama 5 tahun kita bersusah payah mempertahankan hubungan dan kasih sayang antara kita. Sejak 2007 hingga sekarang, kasih sayang dan cinta antara kita masih lagi utuh walaupun pelbagai rintangan yang datang. Sebelum bertunang, macam macam yang datang menggoda awak. tapi dek kerana cinta awak yang dalam untuk saya , awak berjaya menepis segala yang datang. Alhamdulillah kita masih bersama. dan saya sangggaaattt sayang pada awak. mungkin awak bukanlah cinta pertama saya , tapi saya nak awak jadi yang terakhir dalam hidup saya~ .
ILOVEYOU Sayang.. :)

2 comments: