#PrayForEmir

Assalammualaikum.

Dah lama tak update kan? Now nak update pasal hashtag yang tengah trending sekarang kat Twitter #PrayForEmir. What happen with emir? Yess, his sick. And sekarang sedang bertarung nyawa dan dalam keadaan kritikal. Aku tahu dia sakit apa but tak boleh mention kat sini permintaan atas keluarga dan yayan. Who yayan? Yayan adalah his lovely girlfriend yang tengah down dengan berita tentang emir. Alhamdulillah adik yayan dah tenang.. Eventho aku tak kenal dorang dan tak penah jumpa dorang. but kat twitter dah macam kenal lama. Dorang salah satu sweet couple yang selalu penuh dengan sweet moment dorang kat TL aku. Now sunyi, sejak Emir admit and operation in hospital. Dugaan berat buat adik yayan.

To Adik Yayan , Be strong sis. And i will always be with you. InsyaAllah. Doa kami untuk Emir sentiasa ada. :) . Akak turut merasakan kesedihan yang adik rasakan sekarang. InsyaAllah Emir akan cepat sedar dan sembuh.

To Emir, kuatkan semangat dan ingat kami di Twitter ada untuk awak. Rakan rakan awak yang lain setia menunggu awak kembali dan semoga cepat sedar dan sihat seperti sediakala. Doa kami sentiasa mengiringi awak. Adik yayan setia menanti.

p/s ; Ya Allah Ya Tuhanku, panjangkan lah umur Emir. Dan berikan dia kesembuhan dan sentiasa sihat sentiasa. Amin Ya Rabbal Al Amin. :)

Comments

Popular posts from this blog

;)

tembam pendek .. hihi ^_^

hari ini KELAHIRANNYA esok KEPERGIANNYA :)