Jalanjalan therapy untuk stress :D




Assalammualaikum ..

Hai dah lama tak update kan? Hehe. Ni nak cter mana aku pegi selama cuti Maulidur Rasul dan Thaipusam nih . Hehe .. Sabtu lepas aku pegi Jusco Bukit Tinggi yang baru bukak tuh , memang syok la kann . Hehe jalanjalan with family and my sayangg pun ada jugakk . Hehe .. Ibu dengan ani shopping sakan , Ani siap beli bantal peluk lagii .. Hehe.. Aku beli baju jee.. Pastu Ahad pulak, pegi KL .. shopping kat Muaz Textile bukan main lagii macam kedai tuh nak tutup terus kan .. Kalau yang biasa pegi tu tahu la keadaannya camne , Muaz tu dah ada kedai yang sediakan untuk baju sahaja , memang banyak pilihan dengan harga yang berpatutan laa . Apa lagii borong la sampai lebam. Hihi .. Tunang aku pun dah tak larat nak layan , hehe .. Dia sorang je yang lelaki , so kena la ikut jugakkk .. bukan selalu pun dia ikut jalan.. selalunya aku berdua je dengan dia pegi mancing .. Ni dah 2 minggu tak pegi mancing.. Hehe tapi minggu depan kena la turun .. sebab air besar tu pun kalau takde aral melintang . :D .. Pastu dah pegi muaz , pegi Pantai Morib pulakk , biasa lah bila dah sampai sana .. Tunang aku tu mesti beli layanglayang baru . Haha .. Kalau tak , taksah laa .. Kali ni layanglayang dia tak naik tinggi lagipun angin takde nak hujan la katakan .. Hehe .. Pastu dah kul 7.30 camtu laa hujann turun , ibu aku pun ajak balik je laa . Dah balik tuh, dalam perjalanan memang hujan lebat gilerr . Hehe . Harini takde kemana mana , duduk rumah melayan kucing aku yang baru sihat . Dua hari tak sihat .. :D

Comments

Popular posts from this blog

;)

tembam pendek .. hihi ^_^

hari ini KELAHIRANNYA esok KEPERGIANNYA :)